Font Size

Profile

Cpanel
Наші послуги
Структурні підрозділи
Абітурієнтові
Студентові

Характеристика тестового завдання вступного іспиту з математики для вступу на другий або старші курси для здобуття ступеня бакалавра

Характеристика тестового завдання 
вступного іспиту з математики
для вступу на другий або старші курси 
для здобуття ступеня бакалавра

 

Робота з математики містить 30 завдання. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання, – 60. На виконання сертифікаційної роботи відведено 180 хвилин.

Типи завдань та схеми нарахування балів за виконання завдань 

Форма / опис завдання

Схема нарахування балів

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (№1–20). Завдання складається з основи та п’яти варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт вибрав і позначив у тестовому зошиті правильну відповідь.

0 або 1 бал:

1 бал, якщо вказано правильну відповідь;

0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Завдання на встановлення відповідності («логічні пари») (№21–24). Завдання складається з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами. Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці відповідей зошита.

0, 1, 2, 3 або 4 бали:

1 бал – за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»);

0 балів за будь-яку «логічну пару», якщо зроблено більше однієї позначки в рядку;

балів за завдання, якщо не вказано жодної правильної відповідності («логічної пари»), або відповіді на завдання не надано.

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (№25–30).

Завдання складається з основи та передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт навів пояснення всіх етапів розв’язання, зробив посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження, проілюстрував розв’язання задачі рисунками, графіками тощо.

0, 1, 2, 3 або 4 бали.

 

 

ОСТАННІ НОВИНИ

"Добрі" новини для українських моряків
Аудит України інспекторами Міжнародної морської організації (ІМО) завершений. Україна успішно пройшла перевірку, отримавши мінімум зауважень. Одночасно стало відомо про включення нашої країни в "чорний список" Паризького меморандуму.    Press release  14 June 2018 Performance lists Paris M...

Read more

Новини кафедри гуманітарної підготовки Новини кафедри гуманітарної підготовки
Співпраця з  Херсонською обласною універсальною бібліотекою ім. Олеся Гончара 29 березня  2018 року студенти нашого навчального закладу навідалися до Херсонської обласної універсальної бібліотеки ім. Олеся Гончара  з метою ближче познайомитися з бібліотекою, її структурними підрозділами, з різними...

Read more

Інтерв’ю з проректором з науково-педагогічної роботи та соціальних комунікацій Морського інституту імені Ф.Ф. Ушакова Фалько Л.І. Інтерв’ю з проректором з науково-педагогічної роботи та соціальних комунікацій Морського інституту імені Ф.Ф. Ушакова Фалько Л.І.
Думки про систему реформ в галузі освіти.   На даному етапі, коли МОН України розпочало низку освітніх реформ, починаючи з шкільної реформи, реформування профтехосвіти, вищої школи. Всі реформи, які розпочалися, значно відрізняються від попередніх освітніх реформ. Слід зазначити, що ухвалений За...

Read more

Интервью с проректором Морского института последипломного образования  имени контр-адмирала Федора Федоровича Ушакова Скороходовым  Вадимом  Анатольевичем Интервью с проректором Морского института последипломного образования имени контр-адмирала Федора Федоровича Ушакова Скороходовым Вадимом Анатольевичем
О сути реформ профессионального и высшего образования в Украине   Главной задачей, поставленной Законами Украины «Об образовании»,  «О высшем образовании», перед системой образования является существенное повышение качества знаний выпускников учебных заведений и формирование на этой основе конку...

Read more

09 лютого 2018 року кафедрою гуманітарної підготовки  МІПО імені Ф.Ф. Ушакова проведено круглий стіл «Сучасний стан ринку праці моряків» 09 лютого 2018 року кафедрою гуманітарної підготовки МІПО імені Ф.Ф. Ушакова проведено круглий стіл «Сучасний стан ринку праці моряків»
  Рішення про проведення круглого столу, саме як найдемократичнішого способу спілкування між майбутніми фахівцями морської індустрії, виникло на кафедрі гуманітарної підготовки не випадково. У процесі неформальних бесід зі студентами заочної та денної форм навчання  з’ясувалось, що існує певний деф...

Read more