Admiral Ushakov Maritime Institute

Морський інститут післядипломної освіти ім.контр-адмірала Ф.Ф.Ушакова

Абітурієнтові
Студентові
Курси для плавскладу

Новини інституту

07/02/2020, 12:37
24 січня 2020р. відбулося чергове засідання круглого столу. У порядку денному  було окреслено актуальні питання для вищої освіти в Україні і, відповідно, для нашого закладу вищої освіти. В центрі уваги постали наступні питання: 1. Проблеми вищої освіти в Україні в контексті глобалізації. 2. Академічна доброчесність як один із чинників забезпечення якості освіти. 3. Пропозиції здобувачів вищої освіти щодо поліпшення освітньої програми. Розмова була про те, що освіта є одним з найважливіших...
27/12/2019, 15:14
Науково-практична конференція Другі ушаковські читання «Річковий та морський транспорт: стан, проблеми, перспективи» відбулася 20-21 грудня 2019 року у приміщенні Обласної універсальної наукової бібліотеки ім. О.Гончара з якою наш навчальний заклад співпрацює вже кілька років. Робота конференції стартувала з виступу ректора інституту П’ятакова Едуарда Миколайовича – кандидата технічних наук, професора, дійсного члена (академіка) Міжнародної кадрової академії який привітав присутніх та висловив...
10/12/2019, 00:00
10.12.19  здобувачі вищої освіти денної та заочної форм навчання  стали учасниками круглого  столу, який традиційно проводиться кожного року з метою спілкування у неформальній обстановці для з'ясування та висвітлення, а в подальшому – вирішення  питань, що виникають у внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів з приводу коррекції освітніх програм, як засобу підвищення якості надання освітніх послуг. Порядок денний  було визначенно наступними питаннями: 1. Вища освіта в умовах сьогодення: проблеми та...


ДО УВАГИ СТУДЕНТІВ ТА АБІТУРІЄНТІВ! 


Повідомляємо що наш навчальний заклад змінив фактичну адресу. Чекаємо вас за новою адресою: вул.Дружби, буд.4

Як нас знайти

 


Ласкаво просимо до Морського інституту післядипломної освіти імені контр-адмірала Федора Федоровича Ушакова!


Багато з вас зараз стоїть перед складним вибором -з якою професією пов'язати своє майбутнє. Цей вибір дуже відповідальний. Саме тому він повинен бути максимально зваженим та обдуманним. Для молодих людей, які обрали професію моряка, робота на судах - це поклик серця, сенс життя. Але той, хто з дитинства мріє про подорожі в далекі країни і пізнання нового, повинен пройти навчання в спеціальних учбових закладах, а потім набувати практичний досвід на судах будь-якого типу. Однак абітурієнти і не здогадуються наскільки  складна і різноманітна романтична морська наука.

Наш навчальний заклад увібрав у себе неосяжний досвід підготовки та  формування спеціаліста морського профілю у найкращих традиціях. Долучаючись до нашої студентської  сім'ї  молода людина  отримує доступ до таємниць майбутньої професії. Навчальний процес відкриє двері у професійне життя в морській галузі тим, хто хоче стати класним спеціалістом.  

Ми дуже раді Вам, майбутні капітани, штурмани, механіки! І ми впевнені, що зустрінемося з Вами в аудиторіях нашого інституту вже найближчим часом!

 

Про інститут

 

Приватний заклад «Морський інститут післядипломної освіти імені контр-адмірала Федора Федоровича Ушакова, (минула назва — Херсонська філія приватного вищого навчального закладу «Інститут післядипломної освіти «Одеський морський тренажерний центр») був створений 21 лютого 2000 року з метою забезпечення високоякісної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації моряків, працюючих на суднах українських та іноземних судновласників.

Навчальний процес в інституті проводиться відповідно до Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти (ПДНВ) 1978 року, зі змінами, ISM-code, ISPS-code, та рекомендацій ІМО, національних вимог та вимог судноплавних компаній із наданням усіх необхідних морських документів.

Факультет «Підготовки та післядипломної освіти фахівців морської індустрії» Морського інституту проводить підготовку студентів за спеціальністю 271 «Річковий  і морський транспорт»-  за спеціалізаціями:

«Судноводіння»

«Експлуатація суднових енергетичних установок»

«Експлуатація суднового електрообладнання і засобів автоматики»

Освітньо-кваліфікаційний рівень — бакалавр ( Наказ МОН №1397Л від 30.06.2016р;  Наказ МОН №1405Л від  12.07.2016р.) Термін навчання на базі повної загальної середньої освіти – 4 роки; на базі освітньо-кваліфікаційного рівня  «молодший спеціаліст» — 3 роки.  Підготовка здійснюється за денною та заочною формами навчання за кошти фізичних та юридичних осіб.

Відділення професійно-технічної освіти факультету здійснює підготовку моряків за робітничими професіями на базі повної загальної середньої освіти:

7241 «Електрик судновий»

8340 «Моторист (машиніст)

8340 «Матрос»

5122 «Кухар судновий»

5123 «Бармен» 

Термін навчання за професіями – від 22 до 28 тижнів.

 

Приватний заклад «Морський інститут післядипломної освіти імені контр-адмірала Федора Федоровича Ушакова» в процесі навчання використовує сучасне навчально-тренажерне обладнання для оптимізації рівня підготовки та підвищення кваліфікації плавскладу відповідно до актуальних вимог національних та іноземних судновласницьких компаній.

У 2002 році був встановлений інноваційний навігаційно-тренажерний комплекс, який включає 8 навігаційних мостів, працюючих в одному віртуальному просторі.  Комплекс є інтегрованою системою, яка імітує навігаційний місток, оснащений найсучаснішим обладнанням, що включає радари, систему електронної картографії, модуль контролю за судновою енергетичною установкою, комплекс апаратури ГМЗЛБ, модуль радіонавігаційних систем, систему контролю навантаження судна .

У 2006 році було створено машинне відділення (тренажер) для трьох типів судів. Тренажер розроблений для проведення навчання та напрацювання навичок несення вахти в машинно-котельному відділенні і на центральному посту управління сучасного судна.

На даний час викладацький склад Морського інституту налічує близько 100 досвідчених і висококваліфікованих кадрів різних рангів і спеціальностей.

Досвідчений та кваліфікований викладацький склад інституту забезпечує підготовку та підвищення кваліфікації для моряків - фахівців морського транспорту і промисловості.

Доброзичлива атмосфера і сервіс дають можливість студентам і слухачам повністю зосередитися на навчальному процесі.

Якість та висока ефективність навчання забезпечуються у першу чергу:

-сучасними та гнучкими учбовими програмами;

-досвіченими та компетентними викладачами та інструкторами;

-спеціалізованими сучасними тренажерами на новітнім судовим обладнанням для гарантування відповідного рівня підготовки та підвищення кваліфікації моряків.

Наш заклад виконує високоякісну підготовку та перепідготовку працівників морської індустрії, що гарантує високий попит на наших фахівців на міжнародному рівні.

Заклад також гарантує висококваліфіковану безкоштовну консультацію по будь-яким питанням щодо морських документів для командного та рядового плавскладу.

Приватний заклад «Морський інститут післядипломної освіти імені контр-адмірала Федора Федоровича Ушакова» постійно враховує останні національні і міжнародні вимоги, як для підготовки моряків, так і для гарантування безпеки судноплавства і захисту морського середовища в усьому світі. Навчальна база постійно оновлюється та включає нові програми та курси згідно з вимогами Міжнародної Конвенції ПДМНВ 78 з поправками. Приватний заклад «Морський інститут післядипломної освіти імені контр-адмірала Федора Федоровича Ушакова» тісно співпрацює з: Морський універсітет «Одеська морська академія», Херсонської державною морською академією, Інститутом післядипломної освіти «Одеський морський тренажерний центр», «V.Ships», та численними морськими агентствами і судноплавними компаніями.

 

Круглий стіл «Мотивація до навчання як визначальна умова академічної доброчесності»

10.12.19  здобувачі вищої освіти денної та заочної форм навчання  стали учасниками круглого  столу, який традиційно проводиться кожного року з метою спілкування у неформальній обстановці для з'ясування та висвітлення, а в подальшому – вирішення  питань, що виникають у внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів з приводу коррекції освітніх програм, як засобу підвищення якості надання освітніх послуг. Порядок денний  було визначенно наступними питаннями: 1. Вища освіта в умовах сьогодення: проблеми та перспективи. 2.Академічна доброчесність як один із чинників  забезпечення якості освіти. 3.Пропозиції здобувачів вищої освіти щодо поліпшення освітньої програми.

Під час спілкування  завідувач кафедри гуманітарної підготовки  Веніг Н.М.окреслила основні проблемні моменти в освіті, а саме :– реформування української системи освіти тісно пов'язане з корінними змінами у всіх сферах громадського життя. Перехід до ринкових відносин викликає необхідність підвищення якості професійної освіти, більш високого рівня кваліфікації та забезпечення конкурентоспроможності фахівця вже на початку його життєвого шляху. Саме висока професійна підготовка стає фактором соціального захисту людини в нових економічних умовах.

Інспектор навчального відділу Бондарець Т.М. зауважила, що багато чого залежить від самого здобувача вищої освіти, від дотримання ним особисто академічної доброчесності.  Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає: - самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів; посилання на джерела інформації у разі використання ідей, тверджень, відомостей; дотримання норм законодавства про авторське право;  надання достовірної інформації про результати власної навчальної діяльності.

Порушенням академічної доброчесності вважається:

1. академічний плагіат;

2. фабрикація – фальсифікація результатів досліджень, посилань, або будь-яких інших даних, що стосуються освітнього процесу;

3. обман – надання завідомо неправдивої інформації стосовно власної освітньої діяльності чи організації освітньої процесу;

4. списування – використання без відповідного дозволу зовнішніх джерел інформації під час оцінювання результатів навчання;

5. хабарництво – надання або отримання учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна чи послуг матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної вигоди в освітньому процесі.

Здобувачі освіти погодилися з тим, що дійсно, багато чого залежить саме від особистості, від професійних та соціально-психологічних компетенцій , від уміння  адаптуватися до умов роботи на флоті.

Перший проректор професор Сокол І.В. у своєму виступі наголосив  про те, що кожен здобувач вищої освіти має індивідуальну  освітню траєкторію, обирає саме такі дисципліни за вибором, які вважає більш прийнятними особисто для себе. Індивідуальна  освітня траєкторія реалізується через індивідуальний навчальний план, який розробляється закладом освіти у взаємодії із здобувачем освіти за наявності необхідних для цього ресурсів. Учасники засідання круглого столу активно висловлювали свої побажання, надавали поради, рекомендації.

Голова студентської ради Пітеров Ілля запропонував усі побажання викласти на сайті нашого навчального закладу . У подальшому спілкуванні відбувся обмін думками та пропозиціями щодо удосконалення якості надання освітніх послуг здобувачам освіти, які навчаються у нашому закладі вищої освіти.